popline.reismee.nl

Woensdag 19 november

Na een kort nachtje op tijd uit bed en een heel slecht ontbijtje voorgeschoteld gekregen. Toch ja je moet er mee doen en om half 10 samen met Rene ons opgemaakt voor de vuurdoop van Parapenting. Gelukkig gingen Maarten en Marlies mee om ons te steunen en moed in te praten. Bovenop de heuvel met uitzicht over de stad kregen we allebei wel een beetje de angst in ons benen maar doorgezet. Allebei met het valscherm van de heuvel af en boven de stad ons laten afdalen naar het strand van Iquique. Een heerlijk gevoel om de adrenaline even te volen stromen en prachtig om alles even vanuit de lucht te bekijken. Beneden stonden Maarten en Marlies ons op te wachten en met zijn 4 en de stad weer ingelopen met onderweg een lunch en daarna nog een koffie pauze. Even hotel opgefrist en nu dus weer eens in een internet cafe terecht gekomen. Hierna lngs de krampjes en winkels gewandeld en een leuk motosjaaltje gekocht voor 1 euro De oude wqas toch wel inmiddels heel vuil geworden van he vele stof en zandwoilken. >Daarna op terrras aangeschoven met een groot gedeelte van de groep. Nadat deze richting hotel gingen om een tukkie te doen nog even blijven plakken om in het zonneke en met potje bier naa de mnooie verschijningen op straat te kijken. Rond 8 uur savonds met zijn 8´en naar een restaurant gegaan wat içuitkeek op de markt, alwaar het jazz-festival deze avond begon. Mooie muziek onder het genot van heerlijke steaks. Na afloop naar ons stamkroegje op de ho voor een erbarmelijk slechte koffie. Rene, Fer en Michel wilden daarna ook even iets zien van het nachtleve dus even de weg gewezen alvorens ook in diepe slaap te vallen

edda, vriendin van paul en michel

hoi Jan, hartstikke mooi om je verhalen te lezen.
fijn dat je een beetje op michel en paul let. of is het andersom?
ik vind je nu al leuk hihi.
groetjes edda

willy

hoi jan. wat een mooie reis. ook pa en ma genieten van je verhalen! ze komen steeds *is er al nieuws?*
groetjes van ons allemaal

jaap

Hoi Jan wa een fantastiche trip ben heel benieuwd naar die sprong in de diepte en het nacht leven aldaar, verder alles goed geen darmklachten? groeten uit het iets kouder wordende maar toch gezellige bosstraat

Rianne

Indrukwekkend wat je allemaal schrijft en de foto's ook.
Ik heb echt respect voor jou.
Je doet het toch maar even.Of........even? :)
Veel plezier nog en ik vind het erg leuk je verhalen te lezen.

"Bassie"

Hey Jan, blij te lezen dat het je prima af gaat. Valt wel op, dat dit het eerste verhaal is dat ook echt leesbaar is. Je hebt de tijd gehad om dit te typen, of je bent echt hardstikke nuchter!

rens

Hoi Jan. Dachten even dat je ons ontvallen was, want na drie dagen geen bericht gaan we ons toch afvragen of het allemaal wel goed gaat. Maar gelukkig daar ben je weer en hoe!
Tof man wat je zo allemaal meemaakt en ziet, zijn toch allemaal wel wat jaloers denk ik.

sjannie

hoi jan
is echt prachtig allemaal
maar wil je toch ook alvast feliciteren
met je verjaardag morgen

dus GEFELICITEERT
EN EEN FIJNE DAG ,,MORGE

Albert

Hoi Jan,
Eindelijk weer nieuws van jou. Gewoon prachtig en fijne foto's. zeg Jan indien mogelijk één kilo zout voor ons meebrengen want wij zitten bijna zonder en daar is het voor het rapen ( scheppen ) :- ))

Nee echt fijn en zeker jou vlucht boven de stad, ik zag precies op de foto iets uit je broekspijp komen af was ik verkeerd? T' zal waarschijnlijk stofje geweest zijn op de lens.

Groetjes en hou je goed, en van mij al een gelukkige verjaardag.