popline.reismee.nl

maandag 24 november

Gelukkig goed geslapen en niet al te veel pijn meer aan mijn schouder . Hierna ontbijtje met ei en fruit om daarna in de tuin onder een strak blauwe hemel de Jus ´d Orange te nuttigen. Samen met Geert naar de notaris geweest voor de justiciele aspecten van het ongeval. Hierbij getekend dat de organistatie de juridische afhandeling zal verrichten zodat ik als vrij man het land kan verlaten. Geen notariskantoor zoals we in Nederland gewend zijn maar na 2 uur alles afgehandeld. De meesten van de groep waren de stad al in voor wat verkenning en inkopen en dat ga ik samen met Michel en Paul ook zo maar eens doen. Vanmiddag is er hier in hotel Grutto een leuk evenemnet van het personeel met Peruaanse oliebollen. iets waar we zeker gebruik van zullen maken opm darna anavond met zijn allen de afscheidsavond gaan vieren in een goed Argentijns restaurant. Morgen zullen we dan de reis naar Nederland gaan maken. Zo te horen kunnen we niet in ons kloffie van korte broek en hempie het vliegtuig inspringen.

´s Avonds met zijn allen dus de hele groep met reisleiding en chauffeur/monteur heerlijk uit eten geweest. Pfff de grote lappen vlees worden me langzaam wel iets te veel maar dat zal wel weer in Holland anders worden. Na afloop nog even afscheidsborrel gehaald in de Ierse Pub te Arequipa om vervolgens in het hotel echt de reis af te sluiten en de slaap voor de laatste keer in Peru te pakken